وکیل اجتماعی

کنشگری اجتماعی با ابزارهای حقوقی

وکیل اجتماعی

کنشگری اجتماعی با ابزارهای حقوقی

  • ۰
  • ۰

میزبانی تجربه های خوب

در ایام محرم امسال دو تجربه خوب داشتم. یکی شنیدن سخنرانی دکتر کاشی با عنوان جامعه دروغ و دیگری شنیدن سخنرانی علی طهماسبی با عنوان اندوه و شادمانی اصیل و اندوه و شادمانی بدلی. با خودم فکر کردم میزبان این تجربه های خوب باشم و دیگرانی را به شنیدن این دو سخنرانی میهمان کنم. اگر بخواهم مختصر بگویم دکتر کاشی در سخنرانی شنیدنی شان به یکی از آفات جامعه دینی اشاره می کنند. اینکه جامعه دینی ممکن است به جامعه دروغ بدل شود. جامعه ای که در آن مناسک و مراسم دینی و شعایر مذهبی هر روز بیشتر می شود اما اخلاق و مسوولیت اجتماعی ومسوولیت  انسانی مردم هر روز کمتر. تحلیل ایشان از جامعه دروغ برایم بسیار شنیدنی آمد. سخنرانی علی طهماسبی نیز برای من تجربه خوبی بود در این سخنرانی آقای طهماسبی بیان می کنند که اندوه و شادمانی اصیل ما را به تغییر و بهتر شدن رهنمون می کنند اما اندوه و شادمانی بدلی سترون و نازا هستند.

لینک سخنرانی علی آقای طهماسبی 

http://ali-tahmasbi.com/index.php/2018-03-24-03-35-13/384-2019-09-10-07-32-46

سخنرانی دکتر کاشی را هم می توانید از کانال تلگرامی ایشان دریافت کنید و بشنوید، چنانچه به سخنرانی دسترسی پیدا نکردید به من پیام دهید تا برای شما سخنرانی را بفرستم.

https://t.me/javadkashi

شما هم تجربه های خوب را میزبانی کنید تا مهمانتان شویم.

 

  • ۹۸/۰۶/۲۲
  • محمود وزیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی